Oferta pracy - Specjalista ds. wsparcia klienta zagranicznego
Firma informatyczna HCL ogłasza letnią rekrutację na stanowisko: specjalista
ds. wsparcia klienta zagranicznego.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą pracy dla absolwentów wszystkich
kierunków:
Opis zadań:
- Praca w zespole w celu zapewnienia wsparcia technicznego użytkownikom
- Przekazywanie skomplikowanych problemów to Incident Managementu
- Administrowanie i udzielanie dostępu użytkownikom
- Dokumentowanie zdarzeń
Wymagania:
- Biegła znajomość jednego z języków: niemiecki/ francuski/ hiszpański/ włoski/portugalski/
holenderski
- Język Angielski - Płynny
- Dobra obsługa komputera
- Mile widziane doświadczenie na helpdesku lub w obsłudze klienta
- Zainteresowania zagadnieniami IT będzie atutem
Oferujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Karierę w stabilnie rozwijającej się firmie
- Ścieżkę rozwoju
- Możliwość rozwijania języków obcych
- Kupony obiadowe
- Szeroki pakiet benefitów (Cafeteria Programme)
- Karta Multisport
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Szkolenie wstępne oraz rozwinięty program szkoleń wewnętrznych
Dnia 28 sierpnia br. dla zaproszonych kandydatów przygotowano
specjalny program, w skład którego wchodzi: prezentacja i zwiedzanie firmy,
test językowy z native speakerem, rozmowa kwalifikacyjna, jak również propozycja
pracy dla najlepszego Kandydata.
Aby aplikować na to stanowisko należy wysłać swoje CV w języku
angielskim na adres: michal.bardo@hcl.com (w temacie maila należy wpisać "HCL
08").
Serdecznie zapraszamy!
mgr Paulina Sołtys
Biuro Karier i Badania Rynku Pracy
